Självständighet och vaniljcola


Idag har varit en bra dag minsann!
Jag visste sedan igår att min handledare, Petra på Elos, tillsammans med resten av fräsavdelningen skulle på en kurs som skulle hållas mellan 8 och 12 på förmiddagen. Frågade så klart om jag också skulle vara med på den då eftersom jag skulle bli helt själv. Men det var bestämt att jag skulle vara kvar vid hennes maskin och ta hand om den helt själv medan hon var borta!! ^^
Det var första gången jag blivit lämnad med den, och det var kul att pröva sina vingar själv utan att ha en hök över axeln. :p
Hann även med en del annat samtidigt, så jag dom var nog nöjda med min insats där. Tror jag det när Tobias Wallin, chef på fräsavdelningen, verkade vara jättenervös för att jag skulle bli lämnad själv XD Han är skraj för att jag ska klanta mig.
Men jag är väldigt nöjd i alla fall, for your information!

Och som pricken över i:et så fick jag en Vanilla Coke av Petra som hon hade köpt i Helsingborg när hon var där senast. Så den satt jag och smaskade på tillsammans med min lunch.
Mycket nice, indeed.

(och nej, jag har inte sugit på den rubriken hela dagen! XD)


×××



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0