Första inlägget!


Ha ha.

Jaa, det ska bli spännande att se hur länge jag håller detta uppe. Anledningen till att jag nu skaffade blogg igen är för att jag (don't judge) tröttnade på bilddagboken lite. Här kan jag skriva av mig hur mycket som helst och ladda upp nån bild nån gång när  helst jag har lust. Då slipper jag det där "tvånget" med att ladda upp något nytt hela tiden.

Kommer tracka, klaga och spy galla över mycket här känner jag på mig. Kanske mest för att jag är trött och på dåligt humör just nu. x)
Men jag ska försöka hålla mig på en bra och hyffsat glad nivå.

Consider this blog BORN!!


×××



Kommentarer
Postat av: Ohtacaro

Välkommen in i bloggvärlden, igen :P



Jag kommer hemsöka din blogg ^^

2009-06-02 @ 19:09:32
URL: http://www.myspace.com/ohtacaro
Postat av: Therese

Trevligt trevligt..får väl slänga in en kommentar då och då här hehe ^^ Vi får försöka umgås mer i sommar hurre du =P

2009-06-02 @ 22:43:34
Postat av: Fannie

Skriver likt Ohtacaro(?), Välkommen in i bloggvärlden! Hoppas på att få se en mängd med bilde du tagit & som jag förövrigt tycker du tar fina & bra bilder, hoppas även få läsa lite ''galla'', Haha,skämt åt sido! Men jag komma kika in här med förhoppning på att få läsa om min käre väns dag nere i Mariestad, Saknar dig enormt!!! Love to you!!

2009-06-02 @ 23:20:52
URL: http://kipsy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0