Dermal anchor.


Igår var jag och Lisa iväg till GBG för att fira nationaldagen genom att göra hål i mig själv! x)

I fredags följde jag med henne och Rasmus till Elvärket i Mariestad för att kolla på en spelning med bland annat Syconaut som var rätt nice.
Sen bestämde vi att jag skulle följa med dom på en fest i Skövde som totalt spårade ur när vi kom dit typ.
Det var astmaanfall, gråt, tröstsupande och vacklande. Inte så nice tyckte vi och drog rätt tidigt. Så sov jag över hos Lisa till igår när vi skulle åka till Göteborg då :)

Väl där så träffar jag helt plötsligt flera personer jag känner. Malin, Hampus, Anna och Joy.
(sen efter Ed träffade vi Jonas och sen Mattias, Krüger, Anton och Sasuke på tåget hem)
Rätt kul att jag stöter ihop med fler personer när jag är i en annan stad än hemma.
Så skulle i alla fall jag och Lisa till Hemköp först för att köpa proviant till blodsockret. Hon trodde jag skulle behöva det innan jag skulle pierca mig, men tror egentligen hon ville ha det mest själv ;D
På väg dit blev jag "lurad" av en försäljare från comviq att skaffa ett kompis-abonnemang  som tydligen skulle vara billigare. Så jag testar väl det nu i alla fall då.

Sen drog vi till Ed.
Alltid lika kul att komma dit. Han är så rolig att snacka med!
Och ett mycket stort plus är att han får ens nervositet att försvinna, i alla fall för mig. Jag var verkligen skitnervös innan jag kom dit. Men när jag hade suttit där ett tag så kändes det mycket bättre.
Gjorde som sagt dermal anchors. Två stycken, en under vardera nyckelben.
Den första filmades, men det var under den andra det hände mer saker. Det blödde mer och när han hade gjort hålet så sa han (eftersom det gjorde ont på mig) "I know you like it!"
Hahaha, så jag sa att det lät som nåt som jag skulle kunnat säga! XD
Rätt skoj var det.
Tjaa, jag tänker väl inte skriva mycket mer om detta eftersom det finns video att titta på. Bara att det inte gjorde ondare än en piercing egentligen.
I och för sig så använder han alltid bedövningssalva när han gör anchors.
Men believe me, det gjorde det inte smärtfritt.

Video från piercingstudion:
http://youtube.com/watch?v=eHBGSGrPQDc

Länkar till Ed:
http://edspiercing.com
http://edspiercing.blogspot.com


Tack för en jättetrevlig helg, Lisa och alla andra. ♥


×××



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0