China Town!


Idag besökte jag Lernia-skolan för att stå i maskinen. Men det slutade med att jag gjorde ett prov istället.
Fick träffa Maria igen som jag faktiskt saknat under dom 3 veckorna jag varit på praktik. ^^  Det blev som väntat en del snackande och skvaller, the way we like it.

Sebbe hängde på oss och lunchade på China Town sen också. Och servitrisen där är faktiskt inte bra!
Vi sa:
"Vi ska ha tre st tre små rätter, två st med friterade räkor och en med fläskkött. Fläskköttet ska vara curry och en av räkorna sötsur och andra curry."
Rätt tydligt tycker man? Ändå ville hon att vi skulle säga alla var för sig. Dessutom verkade hon småsurig.
Är väl inte största grejen att störa sig på, men vad fan? :P

Det var en trevlig dag. Inte mycket kvar på studieplanen.
Ett par prov och ett par bitar i maskinen, sen ska jag försöka börja på ett projekt där jag ska komma på nåt jag vill göra själv. Förslag någon?



På lördag smälleré!
Lisa-fisa och jag drar till GBG
.


×××



Kommentarer
Postat av: Ohtacaro

Vilken sur servitris ni hade :S



Det var ju så lätt att förstå det?



Hoppas maten smakade bättre än servicen var.

2009-06-03 @ 20:47:02
URL: http://www.myspace.com/ohtacaro
Postat av: ushi sushi

no offense men den där beställningen lät lite komplicerad XDDD



kul idé med blogg :D

2009-06-04 @ 00:45:41
Postat av: Annelie

var det viktoria som var den 'griniga servitrisen'? ;O

2009-06-07 @ 09:19:52
URL: http://vintersagor.blogg.se/?tmp=0912371
Postat av: Louise

Vi sa det skitsakta medans hon skrev.

Hur svårt är det? :P

2009-06-07 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0