Annelies student


Då var det gjort då!
Stora tjejen har tagit studenten äntligen. Och jättefint vart hon också, det enda som var kasst var väl egentligen vädret. Era stackare x)

Skulle möta Nadije och Ultrina i stan för att vänta in Annelie i studenttåget. Jag tänkte att jag skulle ta bussen dit, går hel och halvtimme från mig. så kommer den fram till stan en kvart senare.
Skitbra, tänkte jag, då är jag framme kvart över. Men som jag så klart hade glömt så skulle det ju bli alldeles fullt med bilar, utkastare och studenter, så bussen "fastnade" vid trafikljusen pga bilkön när studenterna gick förbi där framme. Så jag fick helt enkelt be chaufförn att släppa av mig så jag skulle komma i tid XD
Väl där när Annelie kom så såg hon skitlycklig ut. Delvis av att ta studenten och delvis av all alkohol hon hade druckit. Fick höra ett antal gånger att det var "en vinare och fyra cider sedan i morses". I got it! xp

Sen kom också min skrikande och fulla lillebror med sin kompis förbi och kramade och sjöng en kortis för Annelie som blev, liksom jag, smått skrämd av dessa unga pojkars entusiasm och kanske överdrift. :p

Efter kortegen åkte vi till Annelies fars sommarstuga där släkt, vänner, mat och alkohol väntade. En mycket trevlig dag må jag säga.

Bara så ni vet så heter det nerfördera och inte nedvärdera enligt Annelie ;D
Dessa kloka ord yttrade hon desperat när vi var på väg att sova och jag förmodligen hade retat henne pga alkoholmängden hon hade fått i sig XD

Grattis på studenten, gumman! ♥


×××
Louice, Beckis, Annelie och Anne.Colli och min fulla bror.Beckis och Annelie.

bild 1: Louice, Beckis, Annelie och Anne.
bild 2: Colli och Christian.
bild 3: Beckis och Annelie.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha, sötnöt! (: Taaack. Jag var ytterst glad den dagen, dock minns jag inte att jag påstod att det hette 'nerfördera'. XD Hahaha, tokig man blir. <3

2009-06-17 @ 22:29:34
URL: http://vintersagor.blogg.se/?tmp=0912371

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0