Skottland


Är super-neger-cp-trött idag. But hey, that's life . .

Igår bokade jag flyg till min bejbi i Skottland, Glasgow. Känns riktigt bra att ha det gjort, så kostade det bara 1000 spänn tur&retur. Och det tackar man ju inte nej till.
Åker dit den 20e september och kommer hem 10e oktober, dagen innan MUCC spelar i Göteborg. ^^
Tre hela veckor är jag hos honom, längtar som fan.
Och när jag kommer dit så har han och hans arbetskompis flyttat till en ny lägenhet. En jättemysig sådan.
Eller ja, dom ska flytta nu på fredag. Men då slipper jag träffa kvinnliga roommates iaf x)

Har fortfarande inte fått mitt DS heller. Börjar bli redigt irriterad, är rätt grinig över huvud taget idag också.
Han får skynda sig den där snubben. Annars kickar jag honom! XD



×××



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0