Semestern, so far


Inte många som vet, men jag har snart haft två veckors semester från skolan. Det blir att gå på det nästa vecka igen!

Har spenderat en massa, massa tid med min Mikael.
Jag vet; PANG BOOM! Vart kom det ifrån liksom?
Allt har ordnat upp sig och jag är jätteglad. Kruxet blir väl bara avståndet när han väl åker tillbaka till Skottland. Will miss him.

Har haft en riktigt bra semester i alla fall!
Varit i stockholm och degat. Pool, bastu, båt, öl och mat. <3
Jag och Mikael var även inne på Anchor en liten stund för att möta upp Robban :) Det var riktigt skoj. Synd bara att det blev så kort, var inte riktigt planerat så att säga!

Nu blir jag stressad på av Mikael, så jag hinner inte skriva mycket mer XD.
Vi ska iväg och fixa film och jag ska ta ut alla mina tusen konsertbiljetter. Mhmmmm...


×××



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0