Back to school


Det där med praktik var ju bra, tänkte jag. Så jag ville vara där i 4 veckor till. Redan efter dom två första dagarna kände jag att jag verkligen inte ville vara där längre. Jag kände mig överflödig och utanför = mådde kass.
Såå, jag är tillbaka i skolan nu och håller på och jobbar på mitt projekt istället. Idén fick jag från min beloved Mika.
Så jag håller på och ritar och fixar till program till att göra en Anarchy Online-logga som sen ska stå på någon slags fot. Får se hur det går i alla fall, lite småkrångligt.

För er (alla) som inte vet hur loggan ser ut:
http://img.qj.net/uploads/articles_module2/76230/anarchyonline%20logo_qjpreviewth.jpg

Är mer nyfiken på resultatet just nu x)
Men måste börja fixa med ritningen ordentligt och skriva upp tidsschema nu.

Imorgon är det Apocalyptica och Magnus Betnér och på torsdag Rise Against! ♥


×××



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0