20


Jaaaruu. Nu har jag gått och fyllt 20, mera exakt i söndags.
Och för er som undrar så: nej, jag har inte varit på systemet ännu. Det kommer senare x)

I övrigt så var förra veckan huuur bra som helst! Fullt sjå ändå från onsdagen.
Var nere i Göteborg på Kulturkalaset och Way out west bland annat. Har träffat så mycket nytt och trevligt folk!
David, Martin, Stefan, Dennis, Lauren, Erik, Sebastian, Linnea, Josephine, Maja, Ingela, Johanna, Petra, Christer, Martin, Niklas.

Kulturkalaset var jag med Therese och Ida bland annat för att kika in Apocalyptica och Magnus Betnér.
Betnér dissade jag för att jag ändå inte såg något, så hade kunnat dra tillbaka upp till Götaplatsen för att se Hammerfall istället. Men njaaa.
Umgicks lite med folk istället.

På torsdagen så åkte jag in till stan vid 12 för att träffa Fannie :)
Vi åt sushi och gick runt på stan i några timmar, var jättekul. Hade saknat dig!
Sen var det dags för mig att gå iväg till Trädgårn för att börja köa till Rise Against!!!!! :D
Satte mig där och väntade på att min dejt Lauren skulle komma dit som jag började skriva med på facebook bara ett par dagar tidigare. Mycket trevlig tjej.
Jonny och hans kompisar Erik och Sebastian joinade oss i kön sen också.
Konserten var heeelt underbar! Dom spelade alla låtar som jag hade sagt innan att jag ville höra. Grinade rätt illa när Tim spelade och sjöng Swing life away. <3
Dom bad också om ursäkt för att dom inte varit i Sverige förän nu och att det egentligen inte fanns någon riktigt anledning till det.
Efter att dom gått av sen så började ljudteknikerna kasta ut plektrumen och setlist. Jonny fångade två plektrum, så jag fick den ena!!! SÅ jävla tacksam och så glad blev jag. Jag har ett av mina favoritbands plektrum, det är ju underbart.
Sällskapet gjorde det ju knappast sämre.

Fredagen och lördagen var det volontärjobb som gällde. Jag satt och hade hand om gästlistan med 5 andra tjejor som var jättetrevliga. Vi satt i en vagn under hela passen, så regnet drabbade ju inte oss där på lördagen.
Träffade några kändisar där vi satt:
Ebbot i Soundtrack of our lives
Gitarristen i Teddybears Sthlm
Björn Gustafsson
Leif Pagrotsky


Hela tiden i Göteborg har varit händelserik och så otroligt rolig!
Tackar alla för gott sällskap och Johan som jag fick sova hos under veckan.


×××



Kommentarer
Postat av: Petra

haha... den käre Ebbot dök upp här oxå... dock utan historien om ID. Haha, det är nog ett minne för livet, ihop med celebhandskaket på lille Pagrotsky

2009-11-25 @ 16:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0